.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
130ميلياردتومان سرمایه گذاری دولت دربخشIT
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در امور فن‌آوري ارتباطات اعلام كرد: دولت در سال آينده 130 ميليارد تومان براي فن‌آوري ارتباطات سرمايه‌گذاري مي‌كند. به گزارش شمال نیوز

قائم مقام وزير آموزش و پرورش در امور فن‌آوري ارتباطات اعلام كرد: دولت در سال آينده 130 ميليارد تومان براي فن‌آوري ارتباطات سرمايه‌گذاري مي‌كند.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس در ساري، ذبيح الله فيض‌آبادي امروز در نشست شوراي "IT" مازندران اظهار داشت: براي توسعه اين فن‌آوري امسال در كشور 30 ميليارد تومان هزينه شده است.

وي از اختصاص 5/7 ميليارد تومان براي توسعه "IT" در قالب بودجه متمركز در كشور خبر داد و افزود: تا پايان برنامه چهارم توسعه تمامي مدارس كشور به شبكه ملي اينترنت متصل مي شوند.

فيض‌آبادي با اشاره به توجه دولت به فن‌آوري ارتباطات در رسيدن به "IT" كردن مدارس و آموزشگاه‌ها تصريح كرد: در اين طرح كاربران، معلمان و دانش آموزان در حوزه آموزش و پرورش همزمان از محتواي علمي و آموزشي استفاده مي‌كنند.

رئيس سازمان آموزش و پروش مازندران نيز در اين جلسه از راه اندازي دومين مركز الكترونيكي مهارت‌هاي هفتگانه در استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 700 مدرسه متوسطه مازندران مجهز به "IT" هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.